مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:302024-01-13پزشكي

افزایش حیطه های شانزدهمین المپیاد علوم پزشکی


بنابر اعلام دبیرخانه شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، حیطه «هنر و سلامت» به حیطه های المپیاد علمی اضافه می شود.

- بنابر اعلام دبیرخانه شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، حیطه هنر و سلامت به حیطه های المپیاد علمی اضافه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به درخواست های دانشگاه های علوم پزشکی و تصمیمات کمیته علمی و فنی المپیاد، حیطه هنر و سلامت به حیطه های شانزدهمین المپیاد اضافه شد.

جزییات شرکت در این حیطه اعلام می شود.

شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی شامل حیطه های هنر و سلامت ، استدلال بالینی با موضوع بیماری ها و حوادث عروق و مغزی، آموزش پزشکی با موضوع فناوری های پیشرفته و هوشمند در آموزش، همگرایی در علوم پایه یا موضوع آترواسکلوروزیش، کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه با موضوع سلامت دیجیتال و هوش مصنوعی و مدیریت نظام سلامت با موضوع پیشگیری و سلامت خانواده می شود.

کلیه دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور شاغل به تحصیل و دانش آموختگانی که تا تاریخ برگزاری اولین آزمون از مجموعه آزمون ‏های کشوری المپیاد( آزمون غربالگری ) در هر دوره بیش از یک ترم از فارغ التحصیلی آنها طبق تقویم آموزشی ابلاغی وزارت بهداشت نگذشته باشد، با دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حیطه های شانزدهمین المپیاد علوم پزشکی

افزایش حیطه های شانزدهمین المپیاد علوم پزشکی