مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 19:552023-12-27اقتصادي

توسعه نیشکر حدود یک صد هزار هکتار اراضی را شامل می شود


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: توسعه نیشکر حدود یک صد هزار هکتار اراضی را شامل می شود و کشت و صنعت امام خمینی (ره) در منطقه شعیبیه شوشتر و دهخدا در شمال اهواز و در جنوب اهواز 5 کشت و صنعت امیرکبیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در مراسم افتتاحیه دومین رویداد نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی 1402 در مصلای امام خمینی (ره) در تهران در حضور وزیر کشور و مقامات ارشد کشوری و لشکری، ضمن معرفی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، به اقدامات صورت در مدیریت بحران ها و پیشگیری های صورت گرفته در این شرکت پرداخت.

وی با اشاره به بهره گیری این شرکت از دانش و تجهیزات روز در مدیریت بحران های خشکسالی، سیل، کرونا، بحران کارگری هفت تپه و.

اظهار کرد: تنوع خطرات ناشی از سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه در جغرافیای خوزستان ما را بر آن داشت تا ضمن پیشگیری و کاهش این تهدیدها، از طریق ایجاد فرماندهی واحد و مدیریت یکپارچه بحران، آن را به فرصتی برای نوآوری در مدیریت آنها تبدیل کنیم.

  ناصری تصریح کرد: مقام معظم رهبری درباره نیشکر در اسفندماه 1375 در جمع مسئولین وقت کشور و استان فرمایش تاریخی دارند که می فرمایند: شاید در دنیا، خوزستان جزو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه نیشکر حدود یک صد هزار هکتار اراضی را شامل می شود

توسعه نیشکر حدود یک صد هزار هکتار اراضی را شامل می شود