مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:042024-01-14بين الملل

ویدئوی معنادار القسام درباره سرنوشت 4 اسیر اسراییلی قدیمی


ویدئوی معنادار القسام درباره سرنوشت 4 اسیر اسراییلی قدیمی - گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ 10 سال گذشت؛ آنها را به خاطر می آورید .

با این جمله ویدئوی جدید کتائب شهید عزالدین القسام شامگاه شنبه (13 ژانویه)، منتشر شد و شاخه نظامی حماس به دو زبان عبری و عربی درباره تمام شدن وقت برای نجات اسرای اسراییلی هشدار داد.

حماس در ویدئوی جدید که با عنوان وقت رو به اتمام است ، تصاویری از چهار اسیر اسراییلی که در سال 2014 در نوار غزه به اسارت گرفته شدند، منتشر و اعلام کرد که ارتباط به تیم حفاظت این چهار اسیر قدیمی رژیم صهیونیستی قطع شده است و اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نیست.

  کتائب القسام چهار نظامی اسراییلی به نام های ابراهام منگستو، هشام السید، هدار گولدن و شائول آرون را از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه در سال 2014 در اسارت دارد.

رژیم صهیونیستی ادعا می کند که شائول و گولدن دو نظامی اسراییلی هستند که در جریان جنگ با غزه در همان سال کشته شده اند و اجساد آنها نزد حماس است و دو نفر دیگر غیر نظامی هستند که به دلایل نامعلومی در همان سال وارد نوار غزه شده بودند که به اسارت گرفته شدندو  القسام در ادامه ویدئویی که دیشب منتشر شد، خظاب به صهیونیست ها اعلام کرد: در سال 2014 نیز دولت [نخست وزیر بنیامین] نتانیاهو از فرزندان شما غافل شد و آنها را باز نگردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدئوی معنادار القسام درباره سرنوشت 4 اسیر اسراییلی قدیمی

ویدئوی معنادار القسام درباره سرنوشت 4 اسیر اسراییلی قدیمی