مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:352023-12-30سياسي

9 دی در تاریخ ایران روز رسوایی فتنه است


رییس ستاد دهه فجر، 9 دی را روز رسوایی فتنه در تاریخ ایران دانست و گفت: معجزه 8 دی و 9 دی برخاسته از عزت و عظمت و شرافت و غیرت دینی به جوش آمده ملت ایران بود که تمام بساط فتنه گران را از بین برد و چشم فتنه را از حدقه بیرون کشید.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد دهه فجر، 9 دی را روز رسوایی فتنه در تاریخ ایران دانست و گفت: معجزه 8 دی و 9 دی برخاسته از عزت و عظمت و شرافت و غیرت دینی به جوش آمده ملت ایران بود که تمام بساط فتنه گران را از بین برد و چشم فتنه را از حدقه بیرون کشید.

حشمت الله قنبری امروز، 9 دی ماه در اجتماع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت برگزار شد، مردم گیلان را پیشرو و جلودار در همه صحنه های انقلاب دانست و اظهار کرد: 9 دی برای مردم بزرگوار رشت نسبت به سایر مناطق کشور با یک ویژگی خاص همراه است، زیرا حماسه 8 دی را برای مبارزه با جریان برانداز و منحط آمیخته با فتنه رقم زدند.

وی حماسه 8 دی مردم رشت را به عنوان یک رسم الخط موفق و نقطه عطف روشن در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: ایمان و فتنه همزاد هم هستند و به تعبیر مولای متقیان، حضرت علی(ع)، جامعه دینی هرگز نمی تواند دوری از فتنه ها را از خداوند متعال مسئلت کند، زیرا فتنه خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی در تاریخ ایران روز رسوایی فتنه است

9 دی در تاریخ ایران روز رسوایی فتنه است