مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:502023-12-25اجتماعي

150 کیلومتر از راه های سبزوار بهسازی شد


 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار از انجام عملیات روکش آسفالت و لکه گیری در سطح 150 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی سبزوار خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی  رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار از انجام عملیات روکش آسفالت و لکه گیری در سطح 150 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی سبزوار خبر داد.

حسن عابدی پور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت بهسازی جاده های سبزوار اظهار کرد: امسال در سطح 150 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی سبزوار عملیات روکش آسفالت و لکه گیری انجام شده است.

وی افزود: طرح بهسازی راه های موجود در سبزوار در محورهای مختلف اجرایی شده است که شامل باند شمالی و جنوبی محور سبزوار – نیشابور به طول 86 کیلومتر و مبلغ حدود 300 میلیارد تومان می شود.

رییس راهداری و حمل و نقل سبزوار تصریح کرد: محورهایی همچون سبزوار- سلطان آباد به طول 18 کیلومتر با اعتبار 60 میلیارد تومان، محور سبزوار – شاهرود به طول 2600 متر و مبلغ 9 میلیارد تومان، محور سبزوار -بردسکن به طول 25 کیلومتر با اعتبار 80 میلیارد تومان بهسازی شده اند.

احداث و مرمت حدود 25 کیلومتر راه روستایی در سبزوار رییس راهداری و حمل و نقل سبزوار با بیان اینکه امسال 25 کیلومتر از راه های روستایی احداث و مرمت شده، عنوان کرد: امسال در راستای توسعه راه های روستایی بیش از 9 کیلومتر راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 کیلومتر از راه های سبزوار بهسازی شد

150 کیلومتر از راه های سبزوار بهسازی شد