مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 18:102023-12-27سياسي

دو وظیفه سنگین فرهنگ و پژوهش بر دوش جهاد دانشگاهی است


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی از همان ابتدای تأسیس دو وظیفه سنگین پژوهش و فرهنگ برای این نهاد در نظر گرفته شده است.

- معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان: دو وظیفه سنگین فرهنگ و پژوهش بر دوش جهاد دانشگاهی است ایسنا/لرستان معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی از همان ابتدای تأسیس دو وظیفه سنگین پژوهش و فرهنگ برای این نهاد در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام امین فاطمی نیک، ششم دی ماه در آیین تکریم و معارفه رییس جهاد دانشگاهی لرستان که در سالن همایش شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: از سال های گذشته با جهاد دانشگاهی همراهی و همکاری داشتیم و با مطالعه اساسنامه متوجه شدیم که دو وظیفه سنگین پژوهش و فرهنگ برای این نهاد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی با وجود مرکز درمان ناباروری که دارد؛ در حوزه بهداشت، درمان و همچنین در بخش پژوهشی می تواند در حوزه علوم پویایی بیشتری داشته و به این حوزه کمک کند.

فاطمی نیک بیان کرد: یکی از شیوه های مدیریت این است که رییس دستگاه نیروهای خود را بشناسد و با آنها ارتباط داشته و به عنوان مهرورز محور آنجا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو وظیفه سنگین فرهنگ و پژوهش بر دوش جهاد دانشگاهی است

دو وظیفه سنگین فرهنگ و پژوهش بر دوش جهاد دانشگاهی است