مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:102023-12-25اقتصادي

شهرک صنعتی دوم گناباد در مسیر راه اندازی است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: شهرک صنعتی دوم گناباد در راستای پاسخ به نیازها و تقاضاهای موجود ایجاد می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: شهرک صنعتی دوم گناباد در راستای پاسخ به نیازها و تقاضاهای موجود ایجاد می شود.

جعفر فرشچی طوسی اظهار کرد: در تیرماه امسال شهرک صنعتی دوم گناباد به وسعت 50 هکتار در خراسان رضوی از جمله شهرک ها و نواحی صنعتی است که در راستای پاسخ به نیازها و تقاضاهای موجود با تصویب هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ایجاد می شود.

وی در خصوص توسعه صنعت در این شهرستان، اظهار کرد: ایجاد شهرک صنعتی 2 گناباد طبق روال در حال انجام است، قرارداد با مشاور انجام شده و در حال طراحی و نقشه برداری آن توسط مشاور است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی افزود: موافقت آب منطقه ای برای تامین یک لیتر آب در ثانیه انجام شده و از منابع طبیعی پیگیر اخذ مجوز 90 متر زمین برای حفر چاه هستیم ولی با این حال هنوز در شورای برنامه ریزی استان مصوب نشده است.

وی اعلام کرد: ناحیه صنعتی دوم گناباد با مساحت 50 هکتار در اراضی نیستان واقع در 12 کیلومتری گناباد مجوز و مصوبه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران را دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی دوم گناباد در مسیر راه اندازی است

شهرک صنعتی دوم گناباد در مسیر راه اندازی است