مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 23:402024-01-01سياسي

بررسی اقدامات سه استان کشور برای افزایش رقابت در انتخابات


استانداران مازندران، خراسان شمالی و فارس اقدامات خود برای افزایش رقابت در انتخابات را تشریح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران و محمد هادی ایمانیه استاندار فارس امشب (دوشنبه، 11 دی ماه) در گفتگوی ویژه خبری با موضوع اقدامات استانداران برای برگزاری انتخابات رقابتی حضور یافتند.

استاندار خراسان شمالی در ابتدای این برنامه گفت: این استان با دارا بودن 10 شهرستان فضا به گونه ای است که از ابتدا سعی شده با احزاب و گروه های مختلف نشست هایی داشته باشیم و فصل مشترک صحبت های ما این باشد که با حضور پرشور در پای صندوق های رای این زمینه به وجود بیاید که با آرای بالای مردم موجب ناامیدی دشمنان شویم.

وی افزود: این نشست ها با گروه های مختلف تداوم داشته و قاعدتاً با ثبت نام های صورت گرفته و رسیدگی به صلاحیت ها به مرور، نشاط و شور انتخابات در فضاهای شهری بیشتر شده و امیدوار هستیم در زمان خود یعنی 11 اسفند ماه شاهد یک مشارکت قوی باشیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به جلسه امروز رییس جمهور با استانداران سراسر کشور عنوان کرد: تاکیدات رییس جمهور در جلسه امروز بر اساس منویات مقام معظم رهبری بود که بحث رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت استوار بود و آقای رییسی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اقدامات سه استان کشور برای افزایش رقابت در انتخابات

بررسی اقدامات سه استان کشور برای افزایش رقابت در انتخابات