مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 18:152023-12-31اجتماعي

ارتقای ضریب حفاظت منطقه کوه خُم ارسنجان به منطقه حفاظت شده


معاون آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از ارتقای ضریب حفاظت منطقه کوه خم ارسنجان به منطقه حفاظت شده خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از ارتقای ضریب حفاظت منطقه کوه خم ارسنجان به منطقه حفاظت شده خبر داد.

نورالله مرادی امروز، 10 دی ماه در سفر به شهرستان ارسنجان و مراسم افتتاح خانه محیط زیست گفت: خانه های محیط زیست یکی از بسترهای اصلی برای مردمی سازی فعالیت های این حوزه و فضایی برای گفت وگو، بحث، چالش و مطالبه گری است که منجر می شود سواد و دانش محیط زیستی مردم افزایش پیدا کند و در نهایت محیط زیست حفظ شود.

وی با تقدیر از همراهی و حمایت های فرماندار ارسنجان برای افتتاح خانه محیط زیست در این شهرستان افزود: حفظ محیط زیست وظیفه عمومی است و باید به دغدغه مشترکی میان مدیریت شهری و شهروندان تبدیل شود که به همین جهت همگام با سیاست های مردمی سازی فعالیت های محیط زیست، یکی از برنامه های اصلی این سازمان تأسیس خانه های محیط زیست است.

مرادی ادامه داد: محیط زیست سالم بستر توسعه و حیات پایدار است و هدف سازمان محیط زیست در تشکیل این خانه ها، نهادینه کردن و فعال شدن شهروندان در حفظ محیط زیست است تا حساسیت نگه داشت در میان مردم افزایش یابد و به جامعه و شهرهای سالم تری دسترسی داشته باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای ضریب حفاظت منطقه کوه خُم ارسنجان به منطقه حفاظت شده

ارتقای ضریب حفاظت منطقه کوه خُم ارسنجان به منطقه حفاظت شده