مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:502024-01-16اقتصادي

طرح تکمیل تاسیسات فاضلاب غرب شهر اهواز


در چهاردهمین جلسه شورای اقتصاد در سال 1402 که به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، طرح های «تکمیل تاسیسات فاضلاب غرب شهر اهواز»، «احداث بخش بخار نیروگاه های دولتی و تبدیل به سیکل ترکیبی» و «توزیع گاز طبیعی در استان های کشور و تکمیل و بهبود پالایشگاههای گازی» بررسی و مصوب شد.

- در چهاردهمین جلسه شورای اقتصاد در سال 1402 که به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، طرح های تکمیل تاسیسات فاضلاب غرب شهر اهواز ، احداث بخش بخار نیروگاه های دولتی و تبدیل به سیکل ترکیبی و توزیع گاز طبیعی در استان های کشور و تکمیل و بهبود پالایشگاههای گازی بررسی و مصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که به ریاست محمد مخبر و با حضور رییس دفتر رییس جمهور، وزاری نفت، نیرو و صنعت معدن و تجارت، روسای سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی و همچنین اعضای شورای اقتصاد برگزار شد، تکمیل تاسیسات فاضلاب غرب شهر اهواز با نزدیک به 300 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی وزارت نیرو مصوب شد.

همچنین در ادامه این جلسه احداث بخش بخار نیروگاه های دولتی و تبدیل به سیکل ترکیبی در راستای ایجاد 11 واحد بخار 180 مگاواتی با اختصاص 2/4 میلیون یوان (واحد پولی چین) سرمایه گذاری ارزی در راستای صرفه جویی سالانه 3 میلیارد متر مکعب گازی توسط وزارت نیرو مصوب شد تا به نیروگاه های حرارتی موجود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تکمیل تاسیسات فاضلاب غرب شهر اهواز

طرح تکمیل تاسیسات فاضلاب غرب شهر اهواز