مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:152024-01-11سياسي

پروژه های مغفول مانده سال های گذشته فامنین دهه فجر افتتاح می شود


بهره برداری از پروژه هایی که سال های متمادی در این شهرستان مغفول مانده بود، در دهه فجر امسال انجام می شود.

- ایسنا/همدان فرماندار فامنین گفت: بهره برداری از پروژه هایی که سال های متمادی در این شهرستان مغفول مانده بود، در دهه فجر امسال انجام می شود.

روح الله حسینی در ستاد دهه فجر شهرستان فامنین اظهار کرد: باید اثرگذاری کارهای یک سال گذشته را مردم در دهه مبارک فجر ببینند، حجم کاری که در سال جاری در روستاهای فامنین انجام شده، بسیار بالا است و به طور قطع بیان این خدمات موجب امیدآفرینی در بین مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین است، تصریح کرد: نباید از تبیین جایگاه ولایت در ایام دهه مبارک فجر غفلت کنیم، اگر در بحث جهاد تبیین موفق نباشیم دشمن به اهداف خود خواهد رسید.

فرماندار با یادآوری انتخابات امسال بیان کرد: دهه فجر امسال با توجه به ایام انتخابات نسبت سال های گذشته متفاوت بوده و همه ما وظیفه داریم مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه ایام الله دهه مبارک فجر یادآور نام و یاد امام راحل است، افزود: امام راحل با توکل و اخلاص که در وجودشان بود، توانستند معجزه ای خلق کنند که جهانیان را حیرت زده کند، در این ایام باید برای تحقق شعار محوری دهه فجر همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های مغفول مانده سال های گذشته فامنین دهه فجر افتتاح می شود

پروژه های مغفول مانده سال های گذشته فامنین دهه فجر افتتاح می شود