مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 20:152024-01-07حوادث

دستبرد زوج شیشه ای به 16 دستگاه خودرو


فرمانده انتظامی ثامن(خراسان رضوی): افراد مظنون با مشاهده خودرو گشت انتظامی از محل متواری که زن جوان در محل دستگیر و همدستی او نیز که با اسپری فلفل با عوامل انتظامی درگیر شده بود قبل از فرار از محل به دام افتاد.

- فرمانده انتظامی ثامن(خراسان رضوی): افراد مظنون با مشاهده خودرو گشت انتظامی از محل متواری که زن جوان در محل دستگیر و همدستی او نیز که با اسپری فلفل با عوامل انتظامی درگیر شده بود قبل از فرار از محل به دام افتاد.

فرمانده انتظامی ثامن، گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری امام رضا(ع) 2 متهم به سرقت از 16 دستگاه خودرو در هسته مرکزی شهر مشهد به دام افتادند.

سرهنگ عبدالرضا خجسته در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: ساعت 04:30 بامداد روز گذشته یکی از تیم های گشت کلانتری امام رضا(ع) هنگام گشت زنی در محدوده خیابان فداییان اسلام به زن و مردی جوان که سراسیمه در حال انتقال وسایل از داخل یک دستگاه پراید هاچ بک سفید رنگ به داخل یک منزل مسکونی بودند، مظنون شدند.

وی افزود: افراد مظنون با مشاهده خودرو گشت انتظامی از محل متواری که زن جوان در محل دستگیر و همدستی او نیز که با اسپری فلفل با عوامل انتظامی درگیر شده بود قبل از فرار از محل به دام افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبرد زوج شیشه ای به 16 دستگاه خودرو

دستبرد زوج شیشه ای به 16 دستگاه خودرو