مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:402024-01-06سياسي

جامعه علمی و دانشگاهی، مسیر فرهنگ گفت وگو را در جامعه ارتقاء دهند


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: فرهنگ گفت وگو و مناظره باید به همت جامعه علمی و با همراهی دانشجویان در جامعه تقویت شود.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: فرهنگ گفت وگو و مناظره باید به همت جامعه علمی و با همراهی دانشجویان در جامعه تقویت شود.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، حسام رسولی، در مراسم اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان که در محل سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی واحد اردبیل با حضور معاونین دانشگاههای اردبیل، اساتید و داوران و تیم های برگزیده و تیم اخلاق این مسابقه برگزار شد، گفت: ارتقاء بینش دانشجویان، تمرین تحمل نظر مخالف و شهامت بیان اندیشه از جمله توانایی های است که در مسابقات مناظره برای شرکت کنندگان ایجاد و تقویت می شود و افزایش پیدا می کند.

وی ادامه داد: در مناظرات دانشجویان چالش های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی جامعه توسط دانشجویان به عنوان اقشار فرهیخته جامعه مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد و مساله شناسی و روش های حل مساله برای مسئولین و اقشار مختلف جامعه تبیین می شود .

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل، به روند برگزاری و داوری مسابقه اشاره کرد و افزود: شنیدن همواره سخت تر از سخنوری است چرا که شنیدن با تفکر و اندیشه همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه علمی و دانشگاهی، مسیر فرهنگ گفت وگو را در جامعه ارتقاء دهند

جامعه علمی و دانشگاهی، مسیر فرهنگ گفت وگو را در جامعه ارتقاء دهند