مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:062024-01-17سياسي

معاون استاندار زنجان: زبان هنر ماندگارترین وسیله برای تبیین است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به جنگ شناختی که دشمن راه انداخته است، گفت: مباحث تربیتی و تبیینی نیاز امروز جامعه است و در این راستا زبان هنر یکی از ماندگارترین وسیله برای تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان پیش از ظهر امروز در مراسم آیین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مقوله فرهنگ بسیار مهم است و تاثیری که این مهم بر جامعه می گذارد بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار داشت: فرهنگ زیر بناست و همه مسائل روبنا محسوب می شود، لذا اهمیت این موضوع و ماموریت ها و وظایفی که وزارت خانه تدوین کرده است باید به آن توجه ویژه کرد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به جنگ شناختی که دشمن راه انداخته است، گفت: دشمن بعد از ناکامی در حوزه جنگ سخت به سمت جنگ شناختی تغییر تاکتیک داده است و به فرهنگ و عناصر فرهنگی ما هجوم آورده تا با تغییر باورها به اهداف خود برسد و این موضوع وظیفه ما را سنگین می کند.

وی با بیان اینکه نقطه قوت ما در حوزه مبانی است و مسیر تمدنی که ترسیم شده از دل همین فرهنگ نشات گرفته است، ضمن اینکه ماهیت انقلاب اسلامی هم فرهنگی است، افزود: مباحث تربیتی و تبیینی نیاز امروز جامعه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار زنجان: زبان هنر ماندگارترین وسیله برای تبیین است

معاون استاندار زنجان: زبان هنر ماندگارترین وسیله برای تبیین است