مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:202024-01-17سياسي

انتخابات پرشور عامل وحدت ملی می شود


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس گفت: برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با حضور پرشور مردم، موجب وحدت ملی می شود، وحدت ملی و حضور پرقدرت مردم در صحنه، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد شهر قدس در گفت وگو با ایسنا: انتخابات پرشور عامل وحدت ملی می شود مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس گفت: برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با حضور پرشور مردم، موجب وحدت ملی می شود، وحدت ملی و حضور پرقدرت مردم در صحنه، قدرت ملی می آورد و قدرت ملی موجب امنیت می شود.

محمد نوجوان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات پایه و زمینه ساز تحول است.

برخی از تحول طرف داری می کنند؛ اما انتخابات را به عنوان مقدمه تحول، مورد بی مهری قرار می دهند.

برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با حضور پرشور مردم، موجب وحدت ملی می شود، وحدت ملی و حضور پرقدرت مردم در صحنه، قدرت ملی می آورد و قدرت ملی موجب امنیت می شود که امنیت نیز زمینه ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر چهار راهبرد شامل، سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت برای برگزاری انتخابات در سال جاری تأکید فرمودند، تصریح کرد: تشکل های دانشجویی نقش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پرشور عامل وحدت ملی می شود

انتخابات پرشور عامل وحدت ملی می شود