مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:452023-12-29حوادث

در معابر خلوت احتیاط کنید/ وقوع 3 تصادف فوتی طی شب گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص حوادث فوتی شب گذشته در شهر تهران گفت: سرعت و سبقت در معابر خلوت همیشه یکی از دلایل مهم حوادث است که شب گذشته نیز در چند نقطه از پایتخت شاهد بی توجهی رانندگان به قوانین و مقررات و در نهایت .

- معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در محور دشت آزادگان برخورد موتور با گاردریل، در محور آزادگان برخورد خودرو با عابر و در بزرگراه امام رضا (ع) برخورد پژو با عابر، فوت سه شهروند را رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص حوادث فوتی شب گذشته در شهر تهران گفت: سرعت و سبقت در معابر خلوت همیشه یکی از دلایل مهم حوادث است که شب گذشته نیز در چند نقطه از پایتخت شاهد بی توجهی رانندگان به قوانین و مقررات و در نهایت بروز تصادفاتی از این دست بودیم که جان رانندگان و عابرین را گرفت و چند خانواده را داغدار کرد.

وی به تشریح حوادث دیشب پرداخت و گفت: در ساعت 19:25 شب گذشته در محور دشت آزادگان به جنوب ابتدای پل جوادیه (م 16) یک دستگاه موتور سیکلت که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با گارد ریل ها برخورد کرد که راننده مجروح و ترک نشین مونث در دم فوت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در معابر خلوت احتیاط کنید/ وقوع 3 تصادف فوتی طی شب گذشته

در معابر خلوت احتیاط کنید/ وقوع 3 تصادف فوتی طی شب گذشته