مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:002024-01-11اقتصادي

دبیرخانه دائمی جشنواره گز بلداجی راه اندازی می شود


فرماندار بروجن با اشاره به اینکه گز بلداجی دارای یک ظرفیت عظیم در حوزه صنعت است، گفت: راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره این محصول ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فتاح کرمی صبح امروز در نشست شورای اداری بخش بلداجی گفت: کمبود آب و وجود سه دشت ممنوعه و بحرانی در این منطقه باعث شده  بخش کشاورزی به سمت مدیریت زمین و آب گرایش پیدا کند و احداث گلخانه ها در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار بروجن با اشاره به اینکه در گذشته تنها 5 هکتار گلخانه در بلداجی وجود داشت، افزود: هم اکنون 17 هکتار گلخانه در این منطقه وجود دارد که طی 2 سال آینده به 100 هکتار می رسد.

راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره گز بلداجی وی با اشاره به اینکه محصول گز بلداجی دارای یک ظرفیت عظیم در حوزه صنعت است، عنوان کرد: لزوم راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره گز بلداجی از مهم ترین مصوبات این جلسه است.

کرمی ادامه داد: از شهرستان بروجن چهار خط سراسری گاز 56 اینچ عبور کرده که سبب بروز مشکلاتی در بخش کشاورزی شده است، لازم است شرکت گاز خطوط رینگ شبکه های گاز را که می تواند باعث توسعه صنعت گلخانه ای شود از منطقه ورودی بخش بلداجی به طرف گندمان و چغاخور تقویت کند تا حرکت روبه رشدی در حوزه گلخانه بخش بلداجی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه دائمی جشنواره گز بلداجی راه اندازی می شود

دبیرخانه دائمی جشنواره گز بلداجی راه اندازی می شود