مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:102024-01-13سياسي

دلیل اصلی قهوه ای شدن برگ گیاهان آپارتمانی


قهوه ای شدن برگ گیاهان، مشکلی است که افرادی که می خواهند از گیاه نگهداری کنند باآن مواجه می شوند اما دلیل این مشکل را نمی دانند.

- شما یک گیاه آپارتمانی زیبا خریدید، آن را در نزدیک یک پنجره روشن قرار دادید و بخوبی مراقبت کرده اید اما حالا ظرف یک هفته برگ های آن قهوه ای شد یا حتی در حال ریزش هستند، به نظرتان چه اشتباهی در نگهداری این گیاه آپارتمانی مرتکب شده اید؟ برای پاسخ به این سوال، باید بتوانید به برخی از سوالات مربوط به گیاه خود، محیط آن و مراقبت هایی که از آن کرده اید پاسخ دهید.

گیاه آپارتمانی خود را بشناسید به گزارش سایت قطره و به نقل ازنمناک، مثل تمام موجودات زنده، گیاهان نیز با یکدیگر متفاوتند، به عنوان مثال نیازهای یک کاکتوس با فیکوس فرق دارد پس با توجه به این تفاوت و برای ایجاد شرایط مطلوب برای گیاه خود، باید بدانید گیاه شما از کجا می آید و برای زنده ماندن و رشد به چه چیزهایی نیاز دارد.

برای این هدف پیش از خرید گیاه، در مورد نیازها و الزامات خاص آن تحقیق کنید و این سوالات را از خود بپرسید که: این گیاه چه خاکی را ترجیح می دهد؟ چقدر و به چه نوع نور یا سایه ای نیاز دارد؟ چقدر آب برایش کافی است و چقدر زیاد است؟ گیاه به چه نوع کودی نیاز دارد و چند وقت یکبار باید تقویت شود؟ آیا این گیاه مستعد آفات یا انگل است؟ اگر چنین است، چگونه می توانم آفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل اصلی قهوه ای شدن برگ گیاهان آپارتمانی

دلیل اصلی قهوه ای شدن برگ گیاهان آپارتمانی