مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:162023-12-27اجتماعي

افزایش 13.5 درصدی قوچ و میش در«انگوران»


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به سرشماری گونه های شاخص منطقه حفاظت شده و پناهگاه حیات وحش انگوران شهرستان ماهنشان گفت: طبق سرشماری صورت گرفته جمعیت قوچ و میش ارمنی در این زیستگاه به یک هزار و 337 رأس افزایش پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا یافتیان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان صبح امروز در سرشماری گونه های شاخص منطقه حفاظت شده و پناهگاه حیات وحش انگوران شهرستان ماهنشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سرشماری با مشارکت 35 نفر از محیط بانان و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان در 17 گروه یک نفره، دو و سه نفره به صورت پیاده، موتوری و خودرویی انجام شد.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه در سال 1401، تعداد یک هزار و 179 راس قوچ و میش نژاد خالص ارمنی در منطقه حفاظت شده و پناهگاه حیات وحش انگوران سرشماری شده بود که خوشبختانه با افزایش 5.

13 درصدی جمعیت این گونه ارزشمند تعداد قوچ و میش منطقه به یک هزار و 337 رأس افزایش پیدا کرده است.

 وی با بیان اینکه قوچ و میش گونه شاخص و غالب منطقه حفاظت شده و پناهگاه حیات وحش انگوران  شهرستان ماهنشان است، اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی محیط بانانspan> و مسوولان منطقه امسال جمیعت قوچ و میش در این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 13.5 درصدی قوچ و میش در«انگوران»

افزایش 13.5 درصدی قوچ و میش در«انگوران»