مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:252024-01-09سياسي

ارزش ها را باید در جامعه فریاد زد تا ضدارزش نشود


امام جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه برگزاری یادواره شهداء عامل مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: باید ارزش ها و معروف ها را در جامعه فریاد زد تا ضدارزش نشوند.

- ایسنا/مازندران امام جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه برگزاری یادواره شهداء عامل مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: باید ارزش ها و معروف ها را در جامعه فریاد زد تا ضدارزش نشوند.

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان دوشنبه شب در یادواره شهدای سنگچال از توابع بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل افزود: بزرگداشت شهداء به عنوان یک ارزش پذیرفته شده در جامعه است که باعث یادآوری رشادت ها و ایثارگری ها و تجدید عهد با آنها برای نسل فعلی وآینده خواهد شد.

وی با تاکید براینکه در جهاد تبیین باید باورها، اصول و ارزش های انقلابی و اسلامی را زنده نگه داریم تا گرد روزگار و فراموشی باعث بی تفاوتی از آنها نشود، خواستار تلاش برای صیانت از این اصول شد.

امام جمعه آمل، با بیان اینکه ملت ایران اسلامی نشان دادند که قدر شناس خون شهدا و ایثار خانواده آنها هستند، اظهارکرد: یادواره های شهدا باید با عظمت برگزار شود زیرا با این آیین ها فرهنگ ایثار و شهادت را بهتر و بیشتر می توان در جامعه ترویج داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش ها را باید در جامعه فریاد زد تا ضدارزش نشود

ارزش ها را باید در جامعه فریاد زد تا ضدارزش نشود