مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 18:252023-12-27سياسي

زاکانی: در تهران مافیای زباله داریم!


شهردار تهران امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به وجود مافیای زباله گفت: کار هایی شروع شده تا زیرساخت های ایجاد چنین مفسده ای را از بین ببریم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز چهارشنبه (6 دی) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به نوع قرارداد هایی که پیش ازاین برای جمع آوری پسماند در تهران وجود داشت، گفت: برای 22 منطقه تهران 22 قرارداد جمع آوری پسماند خشک را تنظیم کرده بودند و یک پولی را هم از این کسانی که این قرارداد را بسته بودند می گرفتند و پول ناچیزی هم بود.

   وی در ادامه یادآور شد: در کنار آن برای 123 ناحیه برای پسماند تر و رفت و روب، قرارداد های مجزایی داشتند و عملا امکانی را ایجاد کرده بودند که یک رقابتی بین کسانی که قرارداد پسماند خشک و پسماند تر داشتند به وجود بیاید تا بتوانند بخش ویژه پسماند یعنی فلزات و پلاستیک و چیز های مختلفی که ارزش دارند را بردارند.

زاکانی اضافه کرد: 150 و خرده ای قرارداد را باید تمشیت و دنبال می کردند، چون برای بزرگراه ها هم قرارداد مجزا داشتند و هیچ کس پاسخگو نبود و این ها در دست هم می پیچیدند و عملا امکانی را ایجاد می کردند که یک عده با شبکه های مافیایی خودشان بیایند و کودکان را استثمار و زباله گردی را در شهر ترویج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: در تهران مافیای زباله داریم!

زاکانی: در تهران مافیای زباله داریم!