مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:152023-12-29سياسي

حل مشکلات کشور در گروی تشکیل مجلس قوی است


حل مشکلات جامعه و کشور، در گروی تشکیل یک مجلس قوی است و بر این اساس حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و تشکیل یک مجلس قوی، - ایسنا/ایلام امام جمعه موقت ایلام گفت: حل مشکلات جامعه و کشور، در گروی تشکیل یک مجلس قوی است و بر این اساس حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و تشکیل یک مجلس قوی، زمینه ساز حل مشکلات جامعه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در خطبه های نماز جمعه ایلام این هفته ایلام، با اشاره به نهم دی روز بصیرت، مقاومت و بیعت با ولایت، اظهار کرد: در نهم دی ولایتمداری و بصیرت مردم ایران به رخ جهان و دشمنان کشیده شد و آنها زمین گیر و مایوس شدند، افزود: مردم ایلام در جریان فتنه 88 پیشتاز در بصیرت و ولایتمداری بودند و در هشتم دی ماه در پشتیبانی از ولایت فقیه و اعلام برائت از فتنه گران راهیپیمایی کردند.

وی گفت: سردار شهید سلیمانی بر اساس ولایتمداری و بصیرت، در میدان جنگ و عمل در مقابل دشمن می ایستاد و توصیه سردار دلها به همه این بود که اگر می خواهید عاقبت به خیر شوید، عاقبت به خیری شما در گروی تبعیت از حکیم فرزانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت ایلام گفت: تا این بصیرت و ولایتمداری در بین ملت و کشور ما وجود دارد، دشمن نمی تواند در برابر ملت ایران قد علم کند، همین بصیرت و ولایتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات کشور در گروی تشکیل مجلس قوی است

حل مشکلات کشور در گروی تشکیل مجلس قوی است