مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 17:452023-12-23ورزشي

الحاق اراضی لیل آباد موجب گشایش در تخصیص زمین می شود


استاندار زنجان با اشاره به انجام اقدامات لازم برای الحاق اراضی لیل آباد به محدوده شهر زنجان گفت: مصوب شدن الحاق این زمین، موجب گشایش در حوزه مسکن ملی و تخصیص زمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به بررسی دقیق درجه خاک اراضی لیل آباد برای الحاق به محدوده شهر اظهار کرد: این اقدام توسط سازمان جهاد کشاورزی انجام شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه احتمال حضور رییس جمهور در زنجان در چند هفته آینده محتمل است، افزود: این مصوبه باید در سریع ترین زمان عملیاتی شود تا زمینه گشایش در حوزه مسکن ملی و تخصیص زمین فراهم شود.

وی با تاکید بر اهمیت بالای الحاق زمین به محدوده شهر زنجان افزود: در این راستا جلسات قابل توجهی در حوزه خاک و زیست محیطی برگزار شده و توافقات با شهرداری انجام و همه امضاها بدون حرف وحدیث است.

وی به احصای املاک دستگاه های اجرایی در راستای مولدسازی در سطح استان اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده، موارد احصا شده آماده طرح در هیأت عالی است.

افشارچی اداره کل ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی و آموزش وپرورش را دستگاه هایی اعلام کرد که املاک مازاد آن ها برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق اراضی لیل آباد موجب گشایش در تخصیص زمین می شود

الحاق اراضی لیل آباد موجب گشایش در تخصیص زمین می شود