مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:202024-01-15حوادث

اعتراف زوج سارق به 42 فقره سرقت در مشهد


با تلاش ماموران کلانتری طرق مشهد 2 متهم به 42 فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت:در پی گزارش سرقت های سریالی خیابان ولیعصر(عج)شهرک طرق موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی سرقت ها مشخص سارقان طی 4 شب متوالی به پارکینگ و انباری های داخل طبقه پیلوت 10 منزل مسکونی دست برد زده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری شهرک طرق با بازبینی دوربین های مداربسته و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار یکی از متهمان را که زنی سابقه دار است شناسایی و مشخص شد این فرد و همدستش پس در پوشش جمع آوری ضایعات با پرسه زنی در خیابان های با بازکردن درب منازل فاقد تجهیزات ایمنی اقدام به سرقت کرده اند.

سرهنگ نگهبان عنوان کرد: تحقیقات برای شناسایی محل اختفای متهم به کندی پیش می رفت تا اینکه سرنخ های از تردد او در یک پاتوق خرید و فروش موادمخدر در خیابان شهید کشاورز به دست آمد و بلافاصله ماموران کلانتری طرق وارد عمل شدند و در اقدامی غافلگیرانه او را به دام انداختند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در تحقیقات فنی پلیس و مواجهه با تصاویر بدست آمده از او  و همدستش به ناچار لب به اعتراف گشود و به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف زوج سارق به 42 فقره سرقت در مشهد

اعتراف زوج سارق به 42 فقره سرقت در مشهد