مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:252024-01-03سياسي

مخبر: دانشگاه فردوسی می تواند به حل مشکل کمبود منابع آب کمک کند


معاون اول رییس جمهور با بیان این که در سطح جهان شاهد نوآوری و نقش تکنولوژی در مدیریت منابع آب، بهره وری و امنیت غذایی هستیم، گفت: دانشگاه فردوسی مشهد می تواند با اتکاء به دانش و فناوری های نوین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد،  محمد مخبر در دیدار با سرپرست دانشگاه فردوسی اظهار کرد:  این دانشگاه با برخورداری از دانشجویان نخبه، اساتید مجرب و تیم مدیریتی جوان و پرانگیزه می تواند به اتاق فکر چابک و کانونی برای تشخیص و حل مسائل در منطقه شرق کشور تبدیل شود.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر لزوم نقش آفرینی دانشگاه های بزرگ در حل مسائل مختلف کشور اظهار داشت: امروز در عرصه جهان شاهد سرعت بالای تغییرات در حکمرانی و تحولات عمومی هستیم و انتظار این است که دانشگاه ها در این زمینه پیشقدم باشند و به مسئولین و مدیران کشور کمک کنند.

وی با اشاره به هم مرز بودن و نزدیکی جغرافیایی استان خراسان رضوی با کشورهای همسایه شرقی و شمالی افزود: این موضوع فرصت بزرگی برای دانشگاه فردوسی مشهد است تا بتواند با گسترش تبادلات علمی و پذیرش دانشجویان خارجی، در مسیر بین المللی کردن این دانشگاه گام بردارد.

مخبر با یادآوری یکی از مهم­ترین مسائل و مشکلات مشهد و همچنین شرق کشور تحت عنوان کمبود منابع آب خاطرنشان کرد: امروز در سطح جهان شاهد نوآوری و نقش تکنول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: دانشگاه فردوسی می تواند به حل مشکل کمبود منابع آب کمک کند

مخبر: دانشگاه فردوسی می تواند به حل مشکل کمبود منابع آب کمک کند