مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:052023-12-31اجتماعي

دو واحد آلاینده تولید کاشی در اردکان تعطیل شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست اردکان از متوقف شدن بخش آلاینده دو واحد کاشی در این شهرستان تا رفع کامل آلودگی و برطرف کردن نواقص آن خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره حفاظت محیط زیست اردکان از متوقف شدن بخش آلاینده دو واحد کاشی در این شهرستان تا رفع کامل آلودگی و برطرف کردن نواقص آن خبر داد.

سید جلال موسوی در خصوص جزییات این خبر گفت: شامگاه گذشته (9 دیماه) طی پایش های سر زده شبانه از صنایع شهرستان اردکان و با توجه به استمرار آلودگی در دو واحد کاشی، از فعالیت مجدد خط سنگ شکن یکی از واحدهای کاشی تا زمان تکمیل نصب و راه اندازی ساکشن خط سنگ شکن و رفع کامل آلودگی جلوگیری شد.

وی افزود: ادامه فعالیت ساکشن بخش لعاب واحد دیگری نیز به دلیل انتشار شدید غبار، متوقف و راه اندازی مجدد آن مشروط به رفع کامل عیوب و تأیید عملکرد، بر اساس استانداردها و ضوابط زیست محیطی شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان با بیان اینکه ساماندهی و کاهش آلودگی هوای استان یزد در گرو مشارکت و احساس مسئولیت تمام عناصر تأثیرگذار است، خاطر نشان کرد: گشت پایش زیست محیطی واحدهای صنعتی شهرستان اردکان به صورت مستمر انجام و با کوچک ترین منبع آلودگی، برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو واحد آلاینده تولید کاشی در اردکان تعطیل شد

دو واحد آلاینده تولید کاشی در اردکان تعطیل شد