مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:552023-12-26ورزشي

اهداء نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر مشهد همزمان با 10 دی ماه


معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: به مناست روز مشهد قرار است نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر مشهد و افرادی که باعث شده اند، نام مشهد در عرصه های ملی و بین المللی بدرخشد، - ایسنا/خراسان رضوی معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: به مناست روز مشهد قرار است نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر مشهد و افرادی که باعث شده اند، نام مشهد در عرصه های ملی و بین المللی بدرخشد، اهدا شود.

سیدجلیل بامشکی امروز 5 دی ماه، در میزگرد با موضوع روز ملی مشهد، در محل شهرداری مشهد اظهار کرد: دهم دی ماه به عنوان روز مشهد نام گذاری شده، که این روز مصادف با سالروز قیام مردم مشهد در دوران انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در حال پیگیری برای مصوب شدن روز مشهد در تقویم کشوری هستیم، لذا با هدف آگاه سازی و مشارکت مردم در این روز هویت ساز و معرفی ظرفیت های مشهد از اول دی ماه تا روز مشهد به مدت 10 روز برنامه ها و هدیه ویژه ای برای مجاوران و زائران مشهد در نظر گرفته شده است.

بامشکی اضافه کرد: همزمان به مناسبت روز مشهد سینماها، خانه های تاریخی، تئاترها، کتاب فروشی ها و برخی از مجموعه های آبی و سالن های ورزشی مشهد برای زائرین و مجاورین هدیه ویژه ای در قالب تخفیفات در نظر گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر مشهد همزمان با 10 دی ماه

اهداء نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر مشهد همزمان با 10 دی ماه