مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:252024-01-17ورزشي

تحقق مطالبات مردم در اولویت قرار گیرد


تمام توان ادارات برای افزایش سطح رضایت مردم و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باید به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، خداداد کاشفی، فرماندار شهرستان فردیس در  نشست شورای اداری این شهرستان با تاکید بر لزوم تلاش دستگاه ها در جهت افزایش رضایتمندی مردم، اظهار کرد: حق مردم در تحقق  مطالباتشان نباید نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطر نشان کرد: نشانه ولایتمداری یک مسؤول ارائه خدمات عادلانه و درست به مردم است و کوتاهی هیچ دستگاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

این مقام مسؤول، تلاش همه دستگاه ها برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات را ضروری دانست و اضافه کرد: ظرفیت تمامی ادارات در حوزه ارتباطات و روابط عمومی باید  تا پنج روز آینده به ستاد انتخابات اعلام شود تا شورای هماهنگی روابط عمومی بتواند پر قدرت در انتخابات فعالیت داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه ها، خطاب به اداره ورزش گفت:  استخر شهرک وحدت قرار بود مهر ماه به بهره برداری برسد ولی چهار ماه گذشته و هنوز اتفاقی نی افتاده است.

کاشفی همچنین با اشاره به بحران کمبود سرانه آموزشی در فردیس از شورا و شهرداری خواست؛ ظرف یک هفته در تامین  یک قطعه زمین برای ساخت مدرسه فنی و حرفه ای مجهز که قرار است توسط شرکت مپنا اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مطالبات مردم در اولویت قرار گیرد

تحقق مطالبات مردم در اولویت قرار گیرد