مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:502024-01-12سياسي

جبهه مقاومت مصمم در صحنه نبرد با استکبار است


حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه این هفته نماز جمعه 22 دی ماه گفت: ان شاءالله ما شاهد آمریکازدایی در منطقه و محو رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک خواهیم بود.

- حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه این هفته نماز جمعه 22 دی ماه، در ابتدای سخنرانی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در همه حالات و لحظات زندگی اظهار کرد: تقوا مؤمن را از همه لغزش را حفظ می کند، انسان دائم مراقب خودش باشد و از ابواب قلبش مراقبت کند.

وی افزود: خداوند به بندگان خود درآیات الهی توصیه می کند برای آخرت خود توشه بردارید و سفری که قرار است بریم خودمان، اعمال صالح، عقیده و خصوصیتمان نفسانی، فضیلت اخلاقی را می بریم، تضمین به همین است که ما در این دنیا چه کارهایی انجام داده ایم و بهترین توشه آخرت تقوا است، مراقب عقیده، اخلاق و ایمان خودمان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: یک محب واقعی در تلاش است که هم رنگ و هم شکل محبوبش گردد و سعی می کند کاری را برخلاف محبوبش انجام ندهد و ایمان در این شرایط است که می شود ایمان بسیار مؤثر، کارساز، لطیف و همیشگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت مصمم در صحنه نبرد با استکبار است

جبهه مقاومت مصمم در صحنه نبرد با استکبار است