مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 02:102024-01-10اقتصادي

پرداخت ماهانه 565 میلیارد به مستمری بگیران لرستان، نیازمند وصول به موقع منابع است


مدیرکل تامین اجتماعی لرستان در بازدید از شرکت نساجی بروجرد گفت: پرداخت 565 میلیارد تومان در ماه به مستمری بگیران استان، نیازمند وصول به موقع منابع مورد نیاز است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تامین اجتماعی لرستان در بازدید از شرکت نساجی بروجرد گفت: پرداخت 565 میلیارد تومان در ماه به مستمری بگیران استان، نیازمند وصول به موقع منابع مورد نیاز است.

منوچهر گودرزی در این بازدید گفت: 565 میلیارد تومان تحت عنوان حقوق به مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی استان پرداخت می شود که تحقق این تعهد مهم برای سازمان، مستلزم همکاری کارفرمایان در پرداخت به موقع حق بیمه به مجموعه تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به نقش سازمان تامین اجتماعی در ایجاد امنیت و عدالت اجتماعی گفت: یکی از دغدغه های مهم این سازمان، انجام تکالیف حمایتی خود در قبال کارگران و کارفرمایان تحت پوشش است.

این مسئول اضافه کرد: رویکرد سازمان مبتنی بر تلاش همه جانبه برای تداوم و استمرار حیات کارگاه ها و جلوگیری از ایجاد رکود در چرخه تولید است.

گودرزی با اشاره به اینکه 235 هزار بیمه شده اصلی تحت پوشش این سازمان در سطح استان قرار دارند، افزود: رسالت تامین اجتماعی ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای بیمه شدگان در دوران اشتغال و مستمری بگیران و بازنشستگان در دوران فراغت از کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت ماهانه 565 میلیارد به مستمری بگیران لرستان، نیازمند وصول به موقع منابع است

پرداخت ماهانه 565 میلیارد به مستمری بگیران لرستان، نیازمند وصول به موقع منابع است