مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:002024-01-20اقتصادي

کسب موافقت های لازم برای ایجاد سه منطقه ویژه آزاد تجاری در مازندران


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سه منطقه ویژه آزاد تجاری با شکل گیری پایانه های صادراتی مناسب و توسعه زنجیره تامین و صنایع تبدیلی تکمیلی و شهرک های مولد کشاورزی موجبات بالندگی هرچه بیشتر محصولات اساسی، - ایسنا/مازندران سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سه منطقه ویژه آزاد تجاری با شکل گیری پایانه های صادراتی مناسب و توسعه زنجیره تامین و صنایع تبدیلی تکمیلی و شهرک های مولد کشاورزی موجبات بالندگی هرچه بیشتر محصولات اساسی، راهبردی و ارزش اقتصادی بالا را فراهم می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران، بابک مومنی امروز در نشست با رییس منطقه آزاد تجاری گفت: منطقه آزاد تجاری دروازه مهم و فرصتی است که به همت والای استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ظرفیت های استان فراهم شده است.

وی ادامه داد: در مازندران به موافقت های لازم برای تاسیس و ایجاد سه منطقه ویژه آزاد تجاری دست پیدا کردیم که از یکطرف می تواند یک اتفاق مهم و فرصت ارزشمند را برای مازندران رقم بزند.

منطقه ویژه آزاد تجاری از طرف دیگر هم اگر به درستی برنامه عملیاتی برای آن برنامه ریزی نشود می تواند دروازه تهدید واردات و بهم ریختگی الگوی مصرف را به بار آورد و تبعات فرهنگی مضاعفی را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب موافقت های لازم برای ایجاد سه منطقه ویژه آزاد تجاری در مازندران

کسب موافقت های لازم برای ایجاد سه منطقه ویژه آزاد تجاری در مازندران