مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:452024-01-01فرهنگي

«اوپنهایمر» برنده اصلی جوایز انجمن منتقدین فیلم بریتانیا شد


انجمن منتقدین فیلم بریتانیا «اوپنهایمر» را به عنوان فیلم سال و کریستوفر نولان را در مقام بهترین فیلمساز انتخاب کرد تا آخرین ساخته این فیلم ساز محبوب آمریکایی گام موفق دیگری در فصل جوایز سینمایی بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، اوپنهایمر و نولان موفق شدند با کنارزدن رقبای قدری نظیر قاتلان ماه کامل و مارتین اسکورسیزی، باربی ، جاناتان گلیزر برای منطقه مورد علاقه و امرالد فنل برای سالتبرن دو جایزه اصلی این مراسم را کسب کنند.

 سومین فیلم پرفروش سال سینمایی آمریکا، علاوه بر دریافت جایزه بهترین فیلم و کارگردانی موفق شد جایزه بهترین بازیگر مرد را برای کیلین مورفی به ارمغان آورد.

در این رشته، پل جیاماتی برای فیلم جاماندگان ، بردلی کوپر برای فیلم مایسترو و بری کیوگن برای فیلم سالتبرن دیگر نامزدهای دریافت جایزه بودند.

در رشته بهترین بازیگر زن جایزه به لی لی گلداستون برای فیلم قاتلان ماه کامل رسید.

اما استون (موجودات بیچاره)، ساندرا هولر (آناتومی یک سقوط) مارگو رابی (باربی)، گرتا لی (زندگی های پیشین) چهار کاندید دیگر این بخش بودند.

رایان گاسلینگ برای فیلم باربی و ریچل مک آدامز برای فیلم خدایا اونجایی؟ منم مارگارت به ترتیب جوایز بهترین بازیگران نقش مکمل را ربودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اوپنهایمر» برنده اصلی جوایز انجمن منتقدین فیلم بریتانیا شد

«اوپنهایمر» برنده اصلی جوایز انجمن منتقدین فیلم بریتانیا شد