مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:172024-01-18سياسي

رییس جمهور: پروژه سد نمرود تا یک سال باید به بهره برداری برسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز در جمع اقشار مختلف و فرهیختگان و نخبگان شهرستان فیروزکوه در رابطه با سفرهای شهرستان های استان تهران اظهار کرد: هر طرف از تهران به لحاظ جمعیت و ظرفیت ها و جاذبه های بسیاری که دارد، یک استان حساب می شود.

در سفرهایی که به اطراف تهران داشتم شهرستان های اطراف تهران ظرفیت های زیادی در زمینه های مختلف دارند و کمبودهایی نیز وجود دارد که باید رفع شود.

وی گفت: دنبال این نیستیم که در چه تاریخی چه کاری باید انجام می شد و نشده است، دنبال این هستیم که هرچه کاستی هست شناسایی و اولویت بندی شود و این کاستی ها را با کمک مسؤولان و فرهیختگان استانی و شهرستانی رفع کنیم.

رییس جمهور با اشاره به اینکه فیروزکوه نزدیک به تهران است و همچنین طریق الرضا بوده و در مسیر حرم رضوی قرار دارد، گفت: این شهرستان مردمان سخت کوش و ظرفیت های مادی و معنوی بسیار خوبی دارد و جوانان پرتلاش و اخلاقمداری دارد که این فرهنگ سرمایه بزرگ است و باید پاس داشته شود.

  کشاورزی و دامداری فیروزکوه حمایت می شود آیت الله رییسی ادامه داد: از ظرفیت های مادی در فیروزکوه، کشاورزی است که زمین حاصلخیز آن برای کشاورزی مناسب است و باید در این زمینه سرمایه گذاری شود تا کشاورزی پرمحصول و با کیفیت در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: پروژه سد نمرود تا یک سال باید به بهره برداری برسد

رییس جمهور: پروژه سد نمرود تا یک سال باید به بهره برداری برسد