مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:002023-12-30سياسي

یوم الله نهم دی، روز تجلی وحدت مردم با ولایت است


فرمانده سپاه ناحیه چناران با اشاره به اینکه نهم دیماه روز تجلی وحدت مردم با ولایت است، گفت: دشمنان در این روز مقابل بصیرت و وحدت مردم شکست خوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از چناران، سرهنگ پاسدار محمود حامد ضمن فرا رسیدن دهه مقاومت و بصیرت اظهار کرد: حماسه نهم دیماه یکی از روزهای ماندگار در دفتر بصیرت و  ولایتمداری ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی است.

  وی افزود: حماسه نهم دی نشانگر پیوند عمیق مردم ایران با ولایت و نظام اسلامی است و به عنوان یک روز تعیین کننده در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

فرمانده سپاه ناحیه چناران با بیان اینکه یوم الله نهم دیماه روز تجلی وحدت مردم با ولایت و روز بصیرت مردم ایران اسلامی است، افزود: در این روز حراست از نعمت بی بدیل ولایت در میان مردم جلوه گر شد و نقشه های شوم دشمنان با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه در این روز، دشمنان در برابر خودسازی و خداشناسی ملت کم آوردند، گفت: باید بصیرت را در خود پرورش دهیم و مسئولان و مردم در کنار یکدیگر پای کار نظام و رهبری باشیم تا دشمنان به اهداف شوم خود نرسند.

سرهنگ حامد به شهادت هزاران کودک فلسطینی اشاره و تصریح کرد: این جنایت ها محصول دموکراسی غرب است و خروش ملتهای مسلمان علیه صهیونیست ها را امروز مشاهده می کنیم و این از افول بیش از پیش اسراییل است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم الله نهم دی، روز تجلی وحدت مردم با ولایت است

یوم الله نهم دی، روز تجلی وحدت مردم با ولایت است