مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:002024-01-09سياسي

اجمالی/انقلاب اسلامی دست امریکا و اسراییل را از منابع کشورمان قطع کرد


مشاور فرمامده کل سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی آمد تا تسلط و دست امریکا و انگلیس را از منابع و ثروت های داخلی کشورمان کوتاه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام طائب در نشست با جمعی از علما و روحانیون استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: اگر به خوبی از روند شکل گیری وضعیت اقتصادی و کارهایی که در حال انجام است اطلاع داشته باشیم امید به آینده بیشتر خواهد شد.

وی گفت: سال 57 زمانی که انقلاب به پیروزی رسید ایران یک پایگاه امریکایی در مقابل شوروی بود نفت و تجهیزات ما تحت کنترل غرب بود، نفت ما را ارزان از کشور خارج می کردند و در قبال آن کشور ما را به یک کشور مصرفی تبدیل کره بودند.

وی با بیان اینکه حتی جزیی ترین محصولات خوراکی نیز از خارج کشور وارد می شد، عنوان کرد: بیشترین اجناس وارداتی بود و رنگی از پیشرفت نداشتیم پول ایران صرف خرید سلاح های آمریکایی می شد تا بتواند از آمریکا در مقابل شوروی دفاع کند.

حجت الاسلام طائب افزود: زمانی که صدام حسین عملیات موشکی روی ما انجام می داد ما موشکی برای دفاع نداشتیم و می گفتند باید فقط تجهیزات جزیی برای مقابله داشته باشیم اما انقلاب اسلامی آمد تا تسلط و دست امریکا و انگلیس را از منابع و ثروت های داخلی کشورمان کوتاه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/انقلاب اسلامی دست امریکا و اسراییل را از منابع کشورمان قطع کرد

اجمالی/انقلاب اسلامی دست امریکا و اسراییل را از منابع کشورمان قطع کرد