مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:002024-01-09بين الملل

مخالفان، خشمگین از سلام های فاشیستی در رم


برای یادبود سه فعال جنبش اجتماعی ایتالیا که دو تن از آنها در 7 ژانویه 1978 توسط فعالان چپ افراطی به قتل رسیدند و سومین نفر هم در جریان درگیری با پلیس کشته شد، - برای یادبود سه فعال جنبش اجتماعی ایتالیا که دو تن از آنها در 7 ژانویه 1978 توسط فعالان چپ افراطی به قتل رسیدند و سومین نفر هم در جریان درگیری با پلیس کشته شد، صدها نئوفاشیست در خیابان آکا لارنتیا رم تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تصاویر صدها نئوفاشیست در حال سلام دادن همانند نازی ها با لباس مشکی، خشم شدیدی را در نیروهای مخالف، از حزب دموکرات گرفته تا جنبش 5 ستاره و ایتالیا ویوا برانگیخت.

به نوشته گاردین، نمایندگان مخالف فاشیسم در ایتالیا قول دادند به دلیل نقض قانون اساسی که دفاع از فاشیسم را ممنوع می کند، به دادستانی رم شکایت کنند.

آنها از وزیر کشور خواستند که به پارلمان توضیح دهد و خواستار واکنش قاطع جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا برای محکوم کردن صحنه های شرم آور که شایسته دوران فاشیسم هستند ، شدند.

آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه و فرد شماره یک حزب فورتزا ایتالیا، یادآور شد که حزب او همیشه ضد فاشیست بوده و چنین رفتاری باید کاملاً سرکوب شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان، خشمگین از سلام های فاشیستی در رم

مخالفان، خشمگین از سلام های فاشیستی در رم