مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:252023-12-30بين الملل

محو وجود بشر در غزه در جریان است


معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به اقدامات جنایت آمیز رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و ساکنان نوار غزه، گفت: ما با محو وجود بشر در نوار غزه مواجهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه در گفت وگو با میزان با اشاره به اینکه آنچه در حال حاضر با آن در غزه مواجهیم، صرفا مسئله نقض حقوق بشر نیست، گفت: واقعیت این است که ما با محو وجود بشر در غزه مواجهیم.

باقری با بیان اینکه امروز دیگر آمریکایی ها و اسراییلی ها هیچ حقی برای مردم غزه قائل نیستند، اظهار کرد: به همین دلیل آنها جنایت های بی محابایی را علیه مردم غزه انجام می دهند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه رویکرد جنایت کارانه آمریکایی ها و اسراییلی ها سبب ایجاد بسیج بین المللی چه در سطح افکار عمومی و چه در سطح دولت ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شده است، عنوان کرد: قطعنامه هایی که در مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب رسید و در مقابل آن فقط آمریکا و اسراییل و یکی دو کشور اروپایی ایستادند، نشان داد که جبهه خیر در جهان امروز صدای بسیار بلندی دارد و جبهه شر که آمریکا هدایت آن را برعهده دارد و عاملش صهیونیست ها هستند صرفا با جنایت پیشگی می خواهند حضور و وجود خود را اثبات کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محو وجود بشر در غزه در جریان است

محو وجود بشر در غزه در جریان است