مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:302024-01-12سياسي

ملتی که به آمریکا اعتماد کند شکست خواهد خورد


ملتی که به آمریکا اعتماد کند شکست خواهد خورد، آمریکا غیر قابل اعتماد است و ما فراموش نکردیم کسانی بودند که به آمریکا اعتماد کردند اما آمریکا از آنها به عنوان یک دستمال دور انداخته هم استفاده نکرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه موقت زاهدان گفت: ملتی که به آمریکا اعتماد کند شکست خواهد خورد، آمریکا غیر قابل اعتماد است و ما فراموش نکردیم کسانی بودند که به آمریکا اعتماد کردند اما آمریکا از آنها به عنوان یک دستمال دور انداخته هم استفاده نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی اکبرپور در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان بیان کرد: آمریکا پرچمدار جنایت های جهانی بوده و خوی حیوانی و گرگ صفت دارد، جنایات غزه تنها بخش کوچکی از اقدامات وحشی گرانه این شیطان بزرگ است.

وی افزود: تقوای الهی یعنی توجه کنیم در مسیر زندگی پا در جایی بگذاریم که مطمئن باشیم لغزش متوجه ما نخواهد شد یعنی حرکت در مسیری که از مسیر حق دور نشویم همه باید مراقب باشیم در این عمری که خدا به امانت در اختیار ما گذاشته با رعایت تقوای الهی منزلگاه ما بهشت برین باشد.

وی اظهار کرد: یکی از صفات ویژه مؤمنان تواضع در مقابل حضرت حق و بزرگان دین است، شهید سلیمانی در مقابل مردم متواضع بود در تمام بحران ها، حوادث طبیعی و صحنه ها بدون ریا حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملتی که به آمریکا اعتماد کند شکست خواهد خورد

ملتی که به آمریکا اعتماد کند شکست خواهد خورد