مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 20:452024-01-03اقتصادي

از تمام ظرفیت ها برای حمایت از تعاونی های خراسان شمالی استفاده شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در چهارچوب قانون از تمام ظرفیت های موجود در جهت کمک به تعاونی ها استفاده شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ناصر فخرموحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی، عصر امروز در جلسه تعاونی های توسعه و عمران شهرستانی اظهارکرد: موضوع توجه و  حمایت از شرکت های تعاونی در حوزه توسعه و عمران بسیار حائز اهمیت است چرا که یک کار فراگیر شهرستانی انجام می دهند و زمینه ساز رونق اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه تعاونی ها بهترین نوع سرمایه گذاری و بهترین نوع توسعه عدالت در یک شهرستان هستند، گفت: تمام مدیران و مسوولان باید دید مثبت و کارگشایی به موانع داشته باشند و تشکیل این جلسه ها باید منجر به رفع مشکلات و دارای دستاوردهایی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی ضمن تاکید بر اینکه در چهارچوب قانون از تمام ظرفیت های موجود در جهت کمک به تعاونی ها استفاده شود، افزود: تمام ارگان های مرتبط از جمله اتاق بازرگانی، تعاون و تشکل ها باید همه در کنار تعاونی ها قرار بگیرند تا توفیق حاصل شود.

وی عنوان کرد: در این خصوص با اقدام جهادی و کار اصولی مشکلات ریشه یابی شوند و در ادامه برای رفع مشکلات آنها در شوراها و کار گروه های مربوطه اقدام گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تمام ظرفیت ها برای حمایت از تعاونی های خراسان شمالی استفاده شود

از تمام ظرفیت ها برای حمایت از تعاونی های خراسان شمالی استفاده شود