مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 00:052024-01-09بين الملل

ابوعبیده: 22 نظامی صهیونیست را از فاصله صفر کشتیم


سخنگوی گردان های القسام شامگاه سه شنبه اعلام کرد در هفته گذشته 52 ماموریت مختلف نظامی انجام شد که طی آن نیروهای اشغالگر متجاوز با موشک، دستگاه های ضد استحکامات، - دستگاه های ضد نفر، مسلسل و سلاح های تک تیرانداز مورد هدف قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوعبیده سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد رزمندگان مقاومت هفته اخیر 42 خودرو نظامی را به صورت کلی یا جزیی منهدم کرده و 22 نظامی صهیونیست را از فاصله صفر به هلاکت رساندند.

وی افزود گردان های القسام در 52 ماموریت نیروهای صهیونیست را با موشک و تجهیزات ضد استحکامات هدف قرار داد و ده ها نظامی صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

ابوعبیده گفت: رزمندگان ما یک فروند هواپیمای جاسوسی از نوع هرمس 900 را سرنگون کردند و یک هواپیمای اسکای لارک و 2 پهپاد را توقیف کردند.

وی افزود نیروهای گردان های القسام مقرها و اتاق های فرماندهی و تجمعات نظامیان صهیونیست را در همه محورها با موشک های کوتاه برد و خمپاره هدف قرار دادند.

ابوعبیده گفت این نیروها، یک خانه صهیونیستی را تخریب، 4 ورودی تونل ها و میدان مین را در میان سربازان دشمن منفجر کردند و یک فروند موشک زمین به هوا را به سمت هلیکوپتر در آسمان نوار غزه شلیک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوعبیده: 22 نظامی صهیونیست را از فاصله صفر کشتیم

ابوعبیده: 22 نظامی صهیونیست را از فاصله صفر کشتیم