مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:402024-01-07سياسي

کدخدایی: شهید سلیمانی مرد میدان حقوق بشر بود


رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی پرونده ترور سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی هم مرد میدان مبارزه و جهاد و هم مرد میدان حقوق بشر و انسانیت هم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، عباسعلی کدخدایی صبح امروز 17 دی 1402 در نخستین همایش بین المللی مرد میدان حقوق بشر که در تالار ایوان شمس برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدایی که در شکل گیری و استقرار نظام جمهوی اسلامی جان خود را فدا کردند، گفت: این شهدا بی شمار هستند.

  رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی پزوندا ترور سردار سلیمانی ادامه داد: شهید سلیمانی، سیدالشهدای مقاومت بود و راه جدیدی را مقاومت در مقابل اشغالگران و ظالمان ایجاد کرده بود.

  کدخدایی ضمن تسلیت به مردم شریف و خانواده های داغدار حادثه جنایتبار کرمان خاطرنشان کرد: این نشان بزرگی حاج قاسم سلیمانی و اثر بیبدیل او در مقابل جنایتکاران دارد و دشمن نشان داد که هنوز از این شهید واهمه دارد و می ترسد و نسبت به آثار شهید سلیمانی نگران است.

  وی خطاب به دشمنان افزود: دشمنان بدانن که باید از این عصبانیت بمیرند و هیچ گاه روی خوش نخواهند دید، راه شهدای ما همچنان استمرار دارد.

  کدخدایی بیان کرد: شهید سلیمانی مرد میدان مبارزه بود و تلاش های ایشان در عراق و سوریه بر هیچکس پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: شهید سلیمانی مرد میدان حقوق بشر بود

کدخدایی: شهید سلیمانی مرد میدان حقوق بشر بود