مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:052024-01-03سياسي

تاکید بر الگوگیری از شهید حاج قاسم سلیمانی/اهمیت انعکاس عملکردهای حوزه سلامت


مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی، گفت: همه باید در هر جایگاهی که هستیم از فرهنگ به جا مانده از رزمندگان دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی الگو بگیریم.

- مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی، گفت: همه باید در هر جایگاهی که هستیم از فرهنگ به جا مانده از رزمندگان دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی الگو بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدمحمد پورحسینی در اولین نشست مدیران و رؤسای حوزه ریاست دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور که صبح امروز 13 دی ماه در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) مظهر زهد، تقوا، علم و جهاد بودند و ویژگی بارز ایشان ولایتمداری بوده است و رزمندگان دفاع مقدس هم این ویژگی را الگوی خود قرار دادند.

وی در ادامه به رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با دشمن اشاره و تصریح کرد: تمامی مبارزات و فعالیت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با دشمنان الگوگیری از امامان بوده و مکتب ایشان ناشی از تبلور عدالت خواهی و مبارزه با ظلم بوده است.

پورحسینی در ادامه خطاب به مدیران و رؤسای حوزه ریاست دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، گفت: همه باید در هر جایگاهی که هستیم از فرهنگ به جا مانده از رزمندگان دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر الگوگیری از شهید حاج قاسم سلیمانی/اهمیت انعکاس عملکردهای حوزه سلامت

تاکید بر الگوگیری از شهید حاج قاسم سلیمانی/اهمیت انعکاس عملکردهای حوزه سلامت