مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:002024-01-10اقتصادي

احیای 36 واحد صنعتی در بندر ریگ


36 واحد صنعتی در بندر ریگ احیا و بیش از 600 شغل برای جوانان بومی ایجاد شد.

- ضرغام محمدی در بازدید از طرح های روستایی بندر ریگ با اشاره به طرح هادی روستایی گفت: از سال 1392 تا سال 1400 طرح هادی به میزان 20 هزار متر مربع اجرا شده بود.

وی افزود: تنها در سال 1401 در روستای پوزگاه 17000 متر مربع طرح هادی اجرا و معابر آسفالت شده که عملکرد یک ساله فعلی با مدت 9 سال قبل از آن در این روستا تقریباً برابری می کند.

بخشدار ریگ خاطر نشان کرد: در حالی که اکثر واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بندرریگ به علت مشکلات مالی تعطیل و یا در وضعیت مصادره قرار گرفته بودند با پیگیری های به عمل آمده هم اکنون تعداد 36 واحد، احیا و به حالت فعال در آمده اند.

محمدی تصریح کرد: با فعال کردن این واحدها، اکنون بیش از 600 نفر از جوانان که غالباً ساکن روستای پوزگاه هستند در این واحدها به کار اشتغال دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم انتخابات پیش رو اشاره کرد و آن را تجلی تحقق اراده مردم دانست و خاطرنشان ساخت: انتخابات 11 اسفند ماه به عنوان یک انتخابات مهم و سرنوشت ساز مورد تاکید مقام معظم رهبری است و برخی مشکلات موجود نباید خللی در عزم و اراده مستحکم مردم برای حضور و مشارکت گسترده در تعیین سرنوشت خود و پیشرفت امور مختلف کشور ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 36 واحد صنعتی در بندر ریگ

احیای 36 واحد صنعتی در بندر ریگ