مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:502023-12-26بين الملل

تردد شناورهای سبک به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس با احتیاط صورت گیرد


معاون فنی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به تقویت وزش باد در آب های خلیج فارس، گفت: تردد شناورهای سبک به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس با احتیاط صورت گیرد.

- ایسنا/هرمزگان معاون فنی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به تقویت وزش باد در آب های خلیج فارس، گفت: تردد شناورهای سبک به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس با احتیاط صورت گیرد.

کیانوش عارفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: امروز به ویژه بعد از ظهر شاهد تقویت وزش بادهای شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس خواهیم بود و موجب متلاطم شدن بخش های دریای عمان و غرب تنگه هرمز خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم توجه صاحبان شناورهای سبک و سنگین به هشدارهای هواشناسی، عنوان کرد: توصیه می کنیم که شناورهای سبک صیادی و تفریحی بعد از ظهر امروز از تردد در محدوده خلیج فارس خودداری کنند.

معاون فنی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان با ذکر این نکته که باید تمهیدات لازم جهت عبور و مرور ایمن شناورها در بنادر غربی دیده شود، بیان کرد: تردد شناورهای سبک به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین استان های بوشهر و خوزستان نیز باید با دقت کامل و ضمن توجه کامل به مسائل ایمنی صورت پذیرد.

عارفی با اشاره به این نکته که پیش بینی می شود که این شرایط دریایی تا آخر هفته به صورت تناوبی تکرار شود، گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد شناورهای سبک به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس با احتیاط صورت گیرد

تردد شناورهای سبک به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس با احتیاط صورت گیرد