مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 19:352024-01-14سياسي

هرگونه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کاندیداها رصد می شود


رییس هیات بازرسی انتخابات خراسان شمالی گفت: هرگونه تبلیغات زود هنگام کاندیداها رصد و گزارش آن به رییس هیات بررسی استان و ستاد انتخابات استان منعکس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز ناصر فحرموحدی، رییس هیات بازرسی انتخابات خراسان شمالی در پنجمین جلسه هیات بازرسی انتخابات استان، با تاکید بر اینکه تخلفات انتخاباتی از سوی نهادهای نظارتی رصد می شود، اظهارکرد: هرگونه تبلیغات زود هنگام کاندیداها رصد و گزارش آن به رییس هیات بررسی استان و ستاد انتخابات استان منعکس می شود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب همواره بر برگزاری انتخابات باشکوه تاکید داشتند، گفت: اولویت اول برای همه ما افزایش مشارکت مردم در انتخابات است و در این زمینه باید تلاش کنیم.

گفتنی است در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل، اعضای هیات بازرسی انتخابات با توجه به دستورالعمل ها، صلاحیت سربازرسان را مورد بررسی قرار دادند و موارد پیشنهادی خود را جهت ثبت در سامانه بازرسی انتخابات ارایه دادند و مقرر شد تا از 18 تا 30 دی ماه هیات های شهرستانی نسبت به ثبت اطلاعات سربازرسان و بازرسان در سامانه جامع بازرسی انتخابات اقدام نمایند.

پایان پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کاندیداها رصد می شود

هرگونه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کاندیداها رصد می شود