مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 08:052024-01-06اقتصادي

پروژه میدان شهرری در دهه فجر افتتاح می شود


پروژه نوسازی و پیاده راه سازی میدان شهرری به دلیل وجود معارضات پیش بینی نشده، زمانبر شد که در حال حاضر روزهای پایانی پروژه است و در دهه فجر سال جاری افتتاح می شود.

- غلامرضا شنگی شهردار منطقه 20 در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری در رابطه با زمانبر شدن اجرای پروژه میدان شهرری اظهار کرد: 14 نقطه برای پیاده راه در شهر تهران در نظر گرفته شده بود که در این راستا پروژه نوسازی و پیاده راه سازی میدان شهرری نیز از سال گذشته در دستور کار سازمان زیباسازی شهر تهران قرار گرفت و مطالعات انجام، مناقصات برگزار و پیمانکاران انتخاب شدند.

    وی گفت: در اسفندماه 1401 پروژه آماده اجرا بود اما به دلیل زائرپذیر بودن شهر، در ایام آخر سال و آغاز سال نو اجرای پروژه انجام نشد و در 18 فروردین ماه 1402 پروژه آغاز شد و قرار بود در مدت چند ماه به اتمام برسد.

شهردار منطقه 20 عنوان کرد: قبل از اجرای هر پروژه استعلامات از دستگاه های خدمت رسان انجام می شود که برای این پروژه نیز انجام شد و دستگاه ها پاسخ دادند که معارضات نداریم اما در حین اجرای پروژه با لوله اصلی گاز برخورد شد و رفع این معارض 3 ماه طول کشید و در این مدت پروژه متوقف شد.

شنگی ادامه داد: میدان شهرری در مناسبت هایی مثل مسلمیه، اربعین، محرم، فاطمیه و غیره محل تجمع و برگزاری مراسمات است لذا در هر مناسبت، اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه میدان شهرری در دهه فجر افتتاح می شود

پروژه میدان شهرری در دهه فجر افتتاح می شود