مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:002023-12-24اقتصادي

لزوم برندسازی و صادرات محور کردن صنعت زنبورداری استان فارس


رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت صادرات محور کردن فعالیت های بخش کشاورزی خواستار برندسازی در صنعت زنبورداری استان فارس شد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت صادرات محور کردن فعالیت های بخش کشاورزی خواستار برندسازی در صنعت زنبورداری استان فارس شد.

محمدجواد عسکری امروز، 3 دی ماه در نشست با تشکل ها و اتحادیه های زنبورداران استان فارس گفت: استان فارس به دلیل اقلیم متنوع و ظرفیت های مناسبی که دارد می تواند به سمت صادرات محور کردن محصولات کشاورزی برود که تولید عسل مرغوب یکی از آن موارد است.

وی با تأکید در برخورد قانونی با کارخانجاتی که به وسیله شکر اقدام به تولید عسل می کنند، افزود: باید به کمک دستگاه های امنیتی و قوه قضاییه از این موارد پیشگیری کنیم چرا که تولید عسل تقلبی به سلامت مردم و امنیت غذایی آسیب می زند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر امکانات برای فعالیت زنبورداران به تعویق بیفتد موجب خسارت به آن ها خواهد شد لذا نیازمندی های آن ها از قبیل تأمین سوخت، پرداخت تسهیلات، بحث بیمه و تحویل شکر باید پیگیری شده و به موقع تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برندسازی و صادرات محور کردن صنعت زنبورداری استان فارس

لزوم برندسازی و صادرات محور کردن صنعت زنبورداری استان فارس