مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:002024-01-06اقتصادي

تولیدات گیاهی بزرگ ترین مصرف کننده آب و برق در بخش کشاورزی است


معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تولیدات گیاهی بزرگ ترین مصرف کننده آب و برق در حوزه بخش کشاورزی است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تولیدات گیاهی بزرگ ترین مصرف کننده آب و برق در حوزه بخش کشاورزی است.

غلامحسین ساربان در حاشیه سفر به منطقه ترشیز در گفت و گو با ایسنا با تأکید بر سرمایه گذاری در حوزه آب اظهار کرد: با انجام سامانه های آبیاری زیر سطحی در باغات، مصرف آب به یک سوم کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با انتقاد از اینکه زمانی بدون مطالعه مجوزهایی برای حفر چاه در دشت های کشور صادر شد که امروز دچار مشکلات عدیده ای در کشور شده ایم، بیان کرد: متأسفانه آب تنها کالایی است که نمی توان آن را با صرف هزینه خریداری و وارد کشور کرد.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه باید قدر این نعمت الهی را بیشتر دانست، افزود: تولیدات گیاهی بزرگ ترین مصرف کننده آب و برق در حوزه بخش کشاورزی است.

25 تا 30 برابر نزولات آسمانی، تبخیر آب داریم وی با اشاره به اینکه 25 تا 30 برابر نزولات آسمانی، تبخیر آب داریم، گفت: بر اساس آنچه اعلام شده در استان 29 تشکل مربوط به حوضه آب داریم و تمام اقدامات آب در تشکل های مربوطه در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات گیاهی بزرگ ترین مصرف کننده آب و برق در بخش کشاورزی است

تولیدات گیاهی بزرگ ترین مصرف کننده آب و برق در بخش کشاورزی است