مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:002024-01-13سياسي

خدمت رسانی به عشایر اردل به نیابت از سردار حاج قاسم سلیمانی


سومین رزمایش مشترک سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، جهاد کشاورزی و دامپزشکی در منطقه عشایری لندی شهرستان اردل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزاری فارس از شهرکرد، سومین رزمایش مشترک سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، جهاد کشاورزی و دامپزشکی در منطقه عشایری لندی شهرستان اردل برگزار شد.

علی اصغر ایزدی  مسؤول سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری این رزمایش، گفت: در ادامه خدمت رسانی به عشایر استان به نیابت از سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان، اردوی گروه جهادی یاوران امام رئوف (ع) با همکاری دستگاه های مختلف با رویکرد های فرهنگی، خدمت مومنانه و محرومیت زدایی، خدمات دامپزشکی، مشاوره و آموزش و کار آفرینی در روستای عشایری لندی از توابع شهرستان اردل برگزار شد.

وی افزود: در بخش فرهنگی برنامه هایی از جمله غبار روبی گلزار شهدای لندی با حضور اعضای گروه های جهادی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار و زیارت پنج خانواده شهید، اجرای نماز جماعت، برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت دهه مقاومت، اجرای مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز و لوازم التحریر، نشست با سران منطقه و دیدار چهره به چهره و دیدار با خانواده های دارای معلول و صعب العلاج  برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به عشایر اردل به نیابت از سردار حاج قاسم سلیمانی

خدمت رسانی به عشایر اردل به نیابت از سردار حاج قاسم سلیمانی