مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:012024-01-20پزشكي

نمی شه یک شبه با عضله های پوشالی خوش هیکل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هر از چندگاهی تعدادی از ورزشکاران به سمت داروهای مختلف به منظور افزایش کارآیی ورزشی سوق داده می شوند این داروها ضمن ایفای نقش های زودگذر عوارض و گاهی مسمومیت های غیرقابل جبرانی را به جا می گذارند؛ باید این است که در محیط ورزش حرفه ای که ورزشکاران نیاز به توانی فراتر از آنچه قابل تصور است دارند، استفاده از روش های افزایش توان گاهی به صورت قانونی پذیرفته شده و گاهی هم به صورت غیرمنطقی و خطرناکی اتفاق می افتد.

متأسفانه در سال های اخیر استفاده از برخی داروها که زیان های بسیار زیادی دارد در بین ورزشکاران حرفه ای رایج شده و گاهی به قیمت مرگ آن ها تمام می شود.

تأسف بیشتر این است که بین ورزشکاران تازه کار که می خواهند یک شبه راه صد ساله را بروند استفاده از داروها به صورت بی رویه و بیش از حد رایج است.

حسین بیگلری دبیر کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص استفاده نابه جا و بی رویه از داروهای نیروزا بر سلامت جوانان و ورزشکاران، می گوید: برخی از ورزشکاران به جای ممارست و تمرین؛ به علت عدم آگاهی یا بدآگاهی می خواهند در کوتاه مدت به صورت نمایشی به حداکثر عناوین، مقام و مدال برسند.

وی ادامه داد: متأسفانه در این دسته از ورزشکاران، روح اصلی ورزش که اخلاق ورزشی و کسب منش پهلوانی است، کم رن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی شه یک شبه با عضله های پوشالی خوش هیکل شد

نمی شه یک شبه با عضله های پوشالی خوش هیکل شد